Witamy w największym antykwariacie internetowym w Polsce - ponad 1400 pozycji w stałej ofercie

W trudnych czasach warto zastanowić się w jakie meble się inwestuje, a na które tylko wydaje pieniądze?


Wysyłka i dostawa

Firma nasza wychodząc na przeciw potrzebom klientów już od ponad 21 lat proponuje możliwość transportowania mebli zakupionych na naszych stronach i w naszych sklepach. Staramy się być konkurencyjni w stosunku do innych form transportu i firm dostępnych na rynku polskim. Nie ograniczamy się jedynie do transportu na terenie naszego kraju. Mamy za sobą transporty na terenie Niemiec, Danii, Anglii, Luksemburga i Francji. Nasze najdłuższe eskapady z meblami to wycieczki do Aten i dwukrotny wypad na Sycylię, a wysyłkę realizowaliśmy też do Chin, Australii i USA. Tam gdzie klient zarząda - tam nasi ludzie lub firmy współpracujące dowiozą meble. Oczywiście są też granice naszych możliwości. Zawsze można jednak już przed zakupem ustalić możliwości transportu.

Wielu klientów korzystało z naszych usług transportowych kilkakrotnie i nie tylko przy transporcie naszych mebli. Bezpieczeństwo przewożonych towarów jest tak samo istotne dla naszych Klientów jak i dla nas, ponieważ na czas transportu to my odpowiadamy za powierzone nam mienie. To właśnie nasi zadowoleni klienci zainicjowali poszerzenie naszych usług o przeprowadzki, które proponujemy na terenie całej Europy. Realizowaliśmy takie usługi na szczeblu miejskim, krajowym i międzynarodowym. Tu również staramy się być konkurencyjni. Zapraszamy do korzystania z naszych usług transportowych.

Dostępne formy wysyłki i dostawy

Możliwości dostawy zależą od gabarytu towarów. Wysyłki do paczkomatu i firmą kurierską są ubezpieczone na całą wartość towaru. Wysyłane towary są profesjonalnie opakowane i chronione przed uszkodzeniem na czas transportu, materiałami bezpiecznymi dla powierzchni mebli antycznych. W przypadku potrzeby pomocy przy wniesieniu do mieszkania zachęcamy do skorzystania z opcji dostawy firmą przewozową - kierowca pomoże z wniesieniem.

odbiór osobisty - Szczecin, siedziba firmy
szybki i wygodny odbiór z możliwością zobaczenia nowości w ofercie
paczka do paczkomatu - Polska: 18 zł
większość porcelany i drobnych bibelotów, do około 25kg i 64 cm długości
przesyłka paczkowa kurierska - Polska: 21 zł
większość porcelany, obrazów, zegarów, bibelotów i innych drobnych antyków, do około 25kg i 120 cm długości
przesyłka paletowa kurierska - Polska: cena zależy od gabarytu, typowo 300 zł
szafy i komody, biurka, kanapy i otomany, krzesła i fotele oraz inne antyki, z wyjątkiem największych gabarytów
dostawa firmą przewozową - Polska: cena zależy od miejsca docelowego, typowo 250 do 400 zł
szafy i komody, biurka, kanapy i otomany, krzesła i fotele oraz inne gabarytowe antyki; kierowca pomaga we wniesieniu do mieszkania
przesyłka paczkowa kurierska - Europa, świat: cena zależy od miejsca docelowego
większość porcelany, obrazów, zegarów, bibelotów i innych drobnych antyków, do około 25kg i 120 cm długości
przesyłka paletowa kurierska - Europa, świat: cena zależy od miejsca docelowego
szafy i komody, biurka, kanapy i otomany, krzesła i fotele oraz inne antyki, z wyjątkiem największych gabarytów

Czas wysyłki i dostawy

Odbiór osobisty towarów dostępnych w magazynie centralnym w Szczecinie jest możliwy od ręki, w godzinach pracy firmy (zobacz).

Przesyłki paczkowe kurierskie i do paczkomatu towarów dostępnych w magazynie centralnym realizujemy następnego dnia roboczego po zaksięgowaniu wpłaty. Wysyłamy firmą Inpost. Dostawa zazwyczaj odbywa się w ciągu 1 dnia roboczego od wysłania, okazjonalnie w ciągu dwóch dni roboczych. Klient ma możliwość śledzenia przesyłki na stronie internetowej operatora i dostaje wiadomość o umieszczeniu paczki w paczkomacie do odbioru.

Przesyłki paletowe kurierskie towarów dostępnych w magazynie centralnym wysyłami w ciągu 3 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty. Dostawa zazwyczaj odbywa się następnego dnia roboczego od wysłania, okazjonalnie w ciągu dwóch dni roboczych od wysłania. Wysyłamy firmą Inpost. Klient ma możliwość śledzenia przesyłki na stronie internetowej operatora i dostaje wiadomość o czasie dostawy.

Wysyłki firmą przewozową są wg. indywidualnych terminów ustalanych z klientem. Dostawy na obszarze Polski są planowane zazwyczaj jeden raz w tygdniu.

W przypadku towarów które nie są w magazynie centralnym termin wysyłki jest ustalany indywidualnie z klientem, wg. możliwości transportu między magazynami. Terminy są również ustalane indywidualnie w przypadku antyków które zamawiane są z wykonaniem renowacji, prac stolarskich lub tapicerskich.

Płatności

Najszybszym i najwygodniejszym sposobem jest płatność gotówką w siedzibie firmy, zarówno dla zamówień wysyłkowych jak i dla odbioru osobistego.

Dostępna jest też przedpłata - płatność przelewem bankowym (zobacz). Czas realizacji zamówienia biegnie od momentu zaksięgowania wpłaty. Nr konta i dane firmy podane sa w dziale KONTAKT.

Płatność pobraniowa dostępna jest po ustaleniu indywidulanym, tylko dla przesyłek kurierskich. Niestety taka forma płatności podnosi koszt dostawy.

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Nie pokazuj więcej X